ECTS:

5

Περίγραμμα Μαθήματος
e-Class

Ιστορική αναδρομή στην ανάπτυξη και χρήση των προβολικών δοκιμασιών, βασικά γνωρίσματα των προβολικών τεχνικών.
Η ψυχολογική αξιολόγηση ως ψυχική διαδικασία και ως σχέση ανάμεσα σε εξεταστή και εξεταζόμενο.
Η αξιολόγηση της ψυχικής συγκρότησης, της ψυχικής λειτουργίας και της ψυχοπαθολογίας με προβολικά μέσα, συνειδητές και ασυνείδητες διεργασίες κατά τη χορήγηση προβολικών δοκιμασιών – βασικοί αμυντικοί μηχανισμοί και η λειτουργία τους στην αξιολόγηση και η «προβολική υπόθεση», καθώς και η  κριτική των προβολικών τεστ. Ψυχανάλυση και Προβλητικές Δοκιμασίες
Είδη προβολικών τεχνικών και δοκιμασιών (Συνειρμικές τεχνικές, Κατασκευαστικές τεχνικές, Δοκιμασίες συμπλήρωσης προτάσεων, Τεχνικές Έκφρασης με Ιχνογραφήματα και προβολικές τεχνικές παιχνιδιού).
Παρουσίαση  και εξοικείωση με τα βασικά προβολικά τεστ: TAT, CAT, Rorschach, House-Tree-Person, Family Drawing, Kinetic Family Drawing, Fairy Tale Test, Οι μύθοι της Duss,  Bender – Gestalt Test, Sentence Completion.
Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της χρήσης προβολικών δοκιμασιών σε παιδιά και εφήβους.
Χορήγηση – βαθμολόγηση και ερμηνεία προβολικών δοκιμασιών σε παιδιά και εφήβους : Bender – Gestalt Test, House-Tree-Person, Fairy Tale Test.
Ζητήματα δεοντολογίας κατά την αξιολόγηση παιδιών και εφήβων και ζητήματα εχεμύθειας, εμπιστοσύνης και προσωπικού απόρρητου.
Η συγγραφή της ψυχολογικής έκθεσης που αφορά την απόδοση  των αποτελεσμάτων των προβολικών δοκιμασιών.

Καθηγητές

Δεν βρέθηκαν καθηγητές